آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

۰

گام های ساده برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی (قسمت سوم)

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

 

۱۴-برای آموزش رایتینگ تحقیق کنید و بنویسید.
در پیرامون خودتان و محیط اطرافتان منابع و سوژه های زیادی برای نوشتن دارید که می توانند بهانه ای باشند برای این که آموزش رایتینگ را جدی بگیرید و زیبا بنویسید. بنابراین لزومی ندارد که راه دوری بروید هر وقت که اراده کنید می توانید نوشتن را شروع کنید. البته بهتر است بگوییم
تحقیق کنید و سپس شروع به نوشتن کنید و بدون گردآوری اطلاعاتی پیرامون موضوع نوشته شما اساس و پایه درستی ندارد.
 
۱۵- اصل آموزش رایتینگ این است: بهتر از همیشه بنویسید.
زمانی که شروع به نوشتن می کنید یک خط مشی واحد را در پیش گرفته اید و بر همین روال سعی دارید تا مطالب دیگر را نیز بنویسید. پیشنهاد می کنیم مطالب متنوع و متفاوتی را بنویسید به طوری که رنگ یکنواخت بودن و تکرار نداشته باشند. باید به تفاوت و پیشرفت اعتقاد داشته باشید. باید کار امروزتان با دیروز متفاوت باشد و این زمانی می تواند محقق شود که آموزش رایتینگ را جدی بگیرید و توان تحول خواهی و نو پردازی در متن را قبول کنید.

 
۱۶-نقاط ضعف نوشته هایتان را بشناسید.
در آموزش رایتینگ ضمن ویرایش و آشنایی با اصول نوشتن می توانید به تدریج قدرت نقادی و ضعف های نوشتاری خودتان را هم شناسایی کنید. در این مسیر بهتر است خلاقیت را به کر بگیرید و از تکرار و یکنواخت بودن مطالب جلوگیری کنید. راحت تر بگوییم همیشه ایده جدیدی در آستین داشته باشید که در صورت لزوم آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی


۱۷-با آثار نویسندگان دیگر نیز آشنا شوید.
سعی کنید صرفا آثار طیف مشخصی از نویسندگان را مطالعه نکنید. بهتر است از هر نویسنده ای که فکر می کنید می تواند به شما یاری برساند و موجب تقویت توان نوشتاریتان شود استفاده کنید. سبک ها و تکنیک ها همراه با دقت و تیزبینی برای کاربرد درست و املای صحیح واژگان می تواند به شما یاری برساند و به اصطلاح عصای دست شما شود.

 
۱۸-سبک خاصی برای نوشتن داشته باشید.
برای نوشتن از الگو و سبک خاص خودتان استفاده کنید. این سبک هر چند در مباحث مرتبط با آموزش رایتینگ می تواند خاص و یا ترکیبی باشد ولی به هرحال می تواند شناسه یا معرف شما به خوانندگان باشد و از این نظر دارای اهمیت می باشد.

 
۱۹-آموزش رایتینگ ایده های شما را هم پرورش می دهد.
تقویت ایده پردازی در هر بار نوشتن موجب می شود تا شما برای سایر مراحل نیز بتوانید نوشتن را ادامه دهید و آثار زیبایی خلق کنید. قطعا هدف این است که با شما به مثابه نویسنده ای تراز اول برخورد شود. در این شرایط البته ایده پردازی توانایی شما را در بازآفرینی و تولید محتوای غنی نشان می دهد و از هر نظر می تواند یاری گر شما باشد.

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی


۲۰-تعیین کنید که برای چه کسی می نویسید؟
طیف و رده سنی مشخصی را در نظر بگیرید. ابتدا این کار را تفریحی و آزمایشی انجام دهید. به مرور خودتان را محک بزنید تا دریابید توان نوشتاریتان را می توانید به طرف کدام یک از رده های سنی متمایل سازید. زمانی که مخاطب خودتان را بشناسید قطعا بهتر و راحت تر می توانید بنویسید و در آموزش رایتینگ این اصل برای هدفمند کردن نوشته هایتان بسیار اساسی است.

 
۲۱-فکر کنید که مقاله شما چه مشکلی را می تواند حل کند؟
در واقع هدف از نوشتن را مشخص کنید. فکر کنید نوشته شما به درد چه کاری می خورد. زمانی که هدف گذاری صحیحی در این زمینه انجام داده باشید حتما به نتیجه مطلوبی نیز دست پیدا خواهید کرد.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی