آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۰

برای تقویت زبان انگلیسی چه کار کنیم؟

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

برای تقویت زبان انگلیسی چه کار کنیم؟

آموزش زبان انگلیسی

 

راه‌هایی برای لذت بردن از این فرآیند پیدا کنید ​
در یادگیری یک زبان اگر راه‌هایی پیدا کنید که در طول مسیر تفریح داشته باشید، این راه بسیار آسان‌تر خواهد بود. بیشتر مردم از کلاسهای زبان دبیرستان نفرت داشتند. چرا؟ چون آن ها اصلا مفرح نبودند. مثلا که کلاس انگلیسی من در دبیرستان خیلی خسته‌کننده بود. چند سال پیش متوجه شدم که انگلیسی من به بهبود زیادی نیاز دارد، بنابراین شروع به جستجوی موسیقی، سریال‌های تلویزیونی و ویدیوهایی به زبان انگلیسی کردم. امروزه بسیاری از خوانندگان مورد علاقه من به زبان انگلیسی هستند. من به موسیقی آن‌ها گوش می‌دهم چون واقعا دلم می‌خواهد! من به گوش دادن به آن آهنگ ها معتاد شده‌ام!

موسیقی انگلیسی برای من یک کار دشوار نیست. سرگرم‌کننده است و من هر روز به آن گوش می‌دهم، چون واقعا دلم می‌خواهد.

این راهکار برای همه متفاوت خواهد بود، اما یک آهنگ پیدا کنید، به آن گوش دهید و یا با آن بخوانید. شما خوش‌شانس هستید چون گزینه‌های بی‌شماری در زمینه موسیقی، نمایش‌های تلویزیونی، و دیگر رسانه‌ها به زبان انگلیسی وجود دارند. یک چیزی پیدا کنید که از آن لذت ببرید این چیز می‌تواند موسیقی، تلویزیون، فیلم، پادکست، رمان یا بلاگ باشد. ​اگر روش‌های لذت بخش را برای تمرین پیدا کنید، شوق و انگیزه بیشتری برای ادامه یادگیری خواهید داشت. ​

 

یادگیری زبان انگلیسی در مورد ارتباط است ​
بسیار ساده است، اما می‌دانم که فراموش کردن آن آسان است. مردم زبان‌ها را می‌آموزند که با سایر انسان‌ها ارتباط برقرار کنند. اگر شما مبتدی هستید، در نقطه‌ای نیاز دارید که با کسی شروع به تمرین کنید. چرا الان نه؟ حتی اگر شما یک سخنران حرفه ای هستید، مهم است که به یاد داشته باشید که هدفتان باید ارتباط برقرار کردن باشد. در مورد اشتباه کردن در هنگام صحبت کردن نگران نباشید. زبان در مورد ارتباط و برقراری ارتباط با دیگران است. بیشتر بر روی محتوای مکالمه تمرکز کنید و کم‌تر در مورد اشتباهات فکر کنید. ​

 

همه چیز در مورد پیشرفت است
وقتی نوبت به زبان‌های یادگیری می‌رسد، من حس میکنم فرد آن کار نیستم. اغلب احساس می‌کنم که خیلی آهسته در حال پیشروی هستم. اما وقتی به یک سال قبل فکر می‌کنم، و آن را با سطح فعلی خود مقایسه می‌کنم، احساس بهتری دارم، چون از آن زمان تا کنون خیلی پیشرفت کرده‌ام. شما ممکن است از سطح فعلی انگلیسی خود راضی نباشید، اما تا زمانی که پیشرفت مداوم را می‌بینید، باید خوشحال باشید. سطح فعلی شما در مقایسه با سطح سه ماه پیش چقدر است؟ یک سال پیش چطور بودید؟ اگر شما پیشرفت کرده‌اید، کار خوبتان را ادامه دهید! ​

 

چهار مهارت اصلی در زبان انگلیسی

 

یادگیری صحبت کردن مثل یک گوینده محلی بسیار مهم است
تا حالا این جمله را شنیده اید: «من احساس می‌کنم آدم متفاوتی هستم وقتی که در زبان دوم خودم حرف می‌زنم. “.اگر فردی قادر به صحبت کردن مانند یک گوینده بومی باشد، به این معنی است که آن‌ها می‌توانند زبان بدن را تقلید کنند، جوک‌های مشابه را بگویند و بیشتر اشارات فرهنگی را درک کنند. برخی افراد سطح بسیار بالایی از زبان انگلیسی دارند، اما هنوز خیلی بیگانه به نظر می‌رسند، چون آن‌ها مثل یک گوینده بومی عمل نمی‌کنند. حالا، همه چیز روشن می‌شود، رسیدن به سطح بومی برای بیشتر مردم ضروری نیست، اما باعث می‌شود که صحبت شما طبیعی‌تر و راحت‌تر شود. پس دفعه بعد که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنید، به یاد داشته باشید که کلاه زبانی انگلیسی خود را بپوشید و مثل یک گوینده بومی فکر کنید.

 

ممارست در تمرین
در تمرین زبان، یک بار تمرین کردن به مقدار زیاد اثر خاصی نداشته و تمرین شما باید ادامه دار باشد. حتی اگر مقدارش کمتر بشود.

یک کلاس انگلیسی یک ساعته، هفته‌ای یک‌بار، اگر تنها کاری است که انجام می‌دهید واقعا به شما کمک نخواهد کرد. اما ده دقیقه تمرین در شش روز در هفته به شما کمک خواهد کرد… ​

بسیاری از اینها ایده‌های کلی هستند که احتمالا قبلا شنیده‌اید، اما مهم است که این‌ها را به خاطر داشته باشید! همان طور که در سال جاری در حال یادگیری و بهبود زبان انگلیسی خود هستید، به یاد داشته باشید که اگر همسو باشید و با ممارست جلو بروید، خیلی خوب صحبت می‌کنید، قبل از اینکه بفهمید درحال صحبت انگلیسی هستید! کمی از زمان آزاد خود را به تمرین زبان انگلیسی اختصاص دهید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی