آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

۰

تقویت زبان انگلیسی با سریال دیدن

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تقویت زبان انگلیسی با سریال دیدن

 

آموزش زبان انگلیسی با سریال

 

 

تقویت زبان انگلیسی با دیدن سریال

 

۱- سریال Friends

دوستان Friends یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش می‌باشد. داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند. برایت/کافمن/کرین پروداکشنز با همکاری وارنر برادرز تهیه‌کنندگان اصلی این سریال و کوین اس برایت، مارتا کافمن و دیوید کرین تهیه‌کنندگان اجرایی اصلی آن بودند.

 

تقویت زبان انگلیسی با دیدن سریال

 

۲- سریال Breaking Bad

بِریکینگ بَد، افسارگسیخته یا از راه به در شدن یا قانون شکن (ریشه اسم این فیلم از اصطلاح to break bad که در شهر البرو معروف است آمده) Breaking Bad؛ مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان می‌باشد. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌است. افسارگسیخته داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه که از بخت بد معلم یک دبیرستان است که در ابتدای داستان متوجه می‌شود دارای سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و خود تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

 

آموزش زبان انگلیسی با سریال دیدن

 

تقویت زبان انگلیسی با دیدن سریال

 

۳- سریال Game of Thrones

بازی تاج‌وتخت Game of Thrones یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌وتخت نام دارد. فیلم‌برداری مجموعه در کارگاه ضبط فیلم پینت هال[و ۱] بلفاست و همچنین در مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش انجام گرفته‌است. پخش فصل هفتم از ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شد، و در ۲۷ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید. فصل هشتم و آخر این مجموعه متشکل از شش قسمت در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

 

تقویت زبان انگلیسی با دیدن سریال

 

۴- سریال House of Cards

خانه پوشالی House of Cards نام یک سریال سیاسی-هیجانی آمریکایی است که محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است. این سریال در ۷۳ قسمت، به کارگردانی بو ویلیمن و ساخته دیوید فینچر، کوین اسپیسی، اریک راث، اندرو دیویس و مایکل دابز است که از شبکه نتفلیکس منتشر شده‌است. این سریال برگرفته از سریالی بریتانیایی به همین نام ساخت بی‌بی‌سی و نیز رمانی با همین نام نوشته مایکل دابز است که خودش عضو حزب محافظه‌کاران بریتانیا بود. از فصل اول تا پنجم تمرکز داستان بر روی شخصیتی به نام فرانک آندروود است که می‌خواهد مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را اشغال کند. در فصل ششم شخصیت اصلی داستان همسر وی کلر آندروود است. این سریال برنده جوایزی نیز شده‌است.

 

آموزش زبان انگلیسی با موسیقی

 

تقویت زبان انگلیسی با دیدن سریال

 

۵- سریال Sherlock

شرلوک Sherlock یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، چهار فصل از سریال تولید و پخش شده‌است. هر چهار فصل شرلوک دارای سه اپیزود نود دقیقه‌ای است. همچنین اپیزود ویژه کریسمس سریال نیز در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. شرلوک محصول مشترکی از شبکه بریتانیایی بی‌بی‌سی و شبکه آمریکایی دبلیوجی‌بی‌اچ می‌باشد. مارک گیتیس، استیون موفات، سو ورچو و ربکا ایتون مدیران تولید سریال هستند. شرلوک به‌طور گسترده‌ای در کاردیف ولز و لندن فیلمبرداری شده‌است. اصلی‌ترین لوکیشن سریال نیز که خانه شماره ۲۲۱ بیکر می‌باشد نیز در شمال لندن قرار دارد.

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی