آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

۰

گام های ساده برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی (قسمت چهارم)

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

 

۲۲-در آموزش رایتینگ به نوع نگارش صحیح و املای درست کلمات بهای زیادی داده می شود.
املای نادرست و غلط یک کلمه یا قرار گرفتن آن در موقعیت و محل نامناسب می تواند کیفیت نوشته شما را پایین بیاورد. زمانی که می گوییم کیفیت یعنی از محتوا و فرم صحبت می کنیم و املای نادرست هر دو مورد را به نوعی می تواند تحت الشعاع خود قرار دهد.

 
۲۳-عنوان و تیتر قوی را برای نوشته هایتان انتخاب کنید.
تیتر و رئوس مطالب در یک نوشته از جذاب ترین عوامل جذب مخاطب به نوشته محسوب می شوند. بنابراین تیترهای درخشان و عالی خلق کنید تا بتوانید سطح مطالبی را که نوشته اید ارتقا دهید. تیتر یا عنوان مطلب باید به اندازه ای جذاب باشد که خواننده در نگاه اول بتواند با آن ارتباط برقرار کنید. به عبارت دیگر تیتر یا عنوان مطلب پیشانی و دروازه ورود به دنیای مطالب شما می باشد.

 
۲۴-شروع خوب و جذابی برای نوشته هایتان داشته باشید.
راز جذابیت یک اثر یا نوشته در شروع آن نهفته است. زمانی که استارت مطلب به درستی زده شود بدین معنی است که مخاطب را نگه داشته اید یا او را مجذوب متن کرده اید. در این شرایط می توان با استفاده از تمهیدات نگارشی که در آموزش رایتینگ بر آن تکیه شده است او را با اهداف خودتان از نگارش متن همراه و همگام کنید.
شروع خوب و جذابی برای نوشته هایتان داشته باشید.

 

آموزش زبان انگلیسی از کودکی


۲۵-گام به گام جلو بروید.
کسی از شما توقع  ندارد همین که شروع به نوشتن کردید اثر بدیع و خلاقانه ای بنویسید که در نوع خود گوی سبقت از سایر آثار ارزشمند و درجه یک در این حوزه را نیز ربوده باشد. در آموزش رایتینگ به این نکته تاکید فراوانی شده است که گام های تدریجی می توانند ریسک های شما را کاهش دهند و موجی موفقیت متن و ایجاد یک متن فوق العاده شوند که دارای ویژگیهای منحصر به فردی از قبیل جذابیت و تازگی مضمون باشد.


۲۶-بازخوردهای نوشته هایتان را در نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که شما در هر شرایطی  باید برای مخاطبین خاصی بنویسید و در نتیجه نظرات و پیشنهادات آنها باید برای شما از اهمیت زیادی برخوردار باشد که قطعا موجب بهبود و برونداد بهتری برای متن شما خواهد بود. بنابراین بازخوردها و انتقادات آنان را در جهت بهبود متن حتما در نظر داشته باشید.
 

۲۷-نوشته هایتان باید از یک روند و نظم منطقی برخوردار باشد.
یکی از اهداف رایتینگ ایجاد نظم منطقی و عقلانی در نوشته ها و مطالب شما می باشد. آثار آشفته و بی نظم به قولی راه به جایی نمی برند و می توانند موجب عدم مقبولیت شما در نزد خوانندگان شوند که ارزشمندترین چیزها برای شما محسوب می شوند.
 

آموزش رایتینک زبان انگلیسی


۲۸-از ایده های انتزاعی و ذهنی نیز استفاده کنید.
بهتر است در زمان نوشتن فقط به ایده های کلی توجه نکنید بلکه مضامین و مفاهیم ذهنی و انتزاعی را نیز در نوشته هایتان مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید در نگارش و نوشتن مطالب حتما از کارهای تکراری پرهیز کنید.
 

۲۹-از جملات خوب که الهام دهنده مطلب هستند غافل نشوید.
در نوشته هایی که بیشتر جنبه غیر داستانی دارند سعی کنید جملات درخشانی در ارتباط با موضوع خلق کنید. این جملات می توانند به نوعی برای سایرین الهام بخش باشند. مثلا زمانی که می گویید سیب میوه شاداب و طراوت است و در کنار ان اضافه کنید که البته سیب یک میوه بهشتی و پر فایده  هم به شمار می رود می تواند ذهنیت خوانندگان را به سمت شفا دهندگی سیب و خواص بیشمار آن هدایت کند.

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی


۳۰-مطلب شما باید گیرایی و جذابیت لازم را برای خواننده داشته باشد.
گیرایی و جذابیت را می توان با کاربرد صحیح کلمات و رعایت نکاتی که در آموزش رایتینگ بر آنها تکیه می شود در مطالب ایجاد کرد. نوشته های زیبا زودتر از نوشته هایی که جملات بلند و نفس گیری هستند مطرح می شوند و به شهرت می رسند. آهنگ و لحن کلمات نیز بار معانی و استفاده از آنها را تغییر دهد. به طور کلی سعی کنید متن درخشانی که قدرت جذب خواننده را داشته باشد خلق کنید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۷
آموزش زبان انگلیسی در اصفهان از متوسطه تا دانشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی