آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

۰

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

در ادامه با فیلم هایی آشنا می شوید که میتوانید با آن ها زبان انگلیسی خود را تقویت کنید:

 

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

 

۱- فیلم The King’s Speech

سخنرانی پادشاه The King’s Speech یک فیلم درام تاریخی محصول ۲۰۱۰ بریتانیا به کارگردانی تام هوپر بر پایه فیلم‌نامه دیوید سایدلر است. این فیلم برنده جایزه برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۰ شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه اوریژینال شد. این فیلم دربارهٔ بخشی از زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور، است که دچار لکنت زبان بود. نقش پادشاه را در این فیلم کالین فرث و نقش پزشک او را جفری راش بازی کرده‌اند.

 

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

 

۲- فیلم Forrest Gump

فیلم فارست گامپ – Forrest Gump 1994 فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال 1994 پارامونت پیکچرز است. فیلم برپایهٔ رمانی به همین نام اثر وینسنت گروم ساخته شده است. فارست گامپ یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست 677 میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پرفروش ترین فیلم آمریکا در آن سال شود. فارست گامپ نامزد دریافت 13 جایزهٔ اسکار شد.

 

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

 

۳- فیلم The Break-up

جدایی The Break-Up فیلمی محصول سال ۲۰۰۶ و به کارگردانی پیتون رید است. در این فیلم بازیگرانی همچون وینس وان، جنیفر آنیستون، جوی لورن آدامز، آن مارگرت، جودی دیویس، وینسنت دن آفریو، جان فاورو، کی‌یر او دانل، جان مایکل هیگینز و جاستین لانگدا ایفای نقش کرده‌اند. «بروک» (انیستن) و «گری» (وون) تصمیم می گیرند مثل دو دشمن در خانه جبهه بندی کنند و آن قدر بر مواضع خود پا بفشارند تا شاید یکی از آن دو به شکست اعتراف کند. اما «بروک» سرانجام پی می برد که در واقع برای تصاحب آپارتمان و متعلقاتش نیست که مبارزه می کند بلکه این همه به خاطر نجات رابطه اش با مردی است که زمانی او را عشق زندگی خود تصور می کرده است…

 

آموزش زبان انگلیسی با سریال دیدن

 

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

 

۴- فیلم The Hangover

خماری The Hangover نام یک فیلم کمدی پرفروش محصول سال ۲۰۰۹ است به کارگردانی تاد فیلیپس. خماری کمدی قدرتمندی است با بازی برادلی کوپر که در گیشه سینماها نیز بسیار موفق بوده‌است. یک مراسم عروسی بزودی برپا خواهد شد. داگ داماد مراسم است و خیلی علاقه به رابطه دارد اما بعنوان مراسم آخرین شب مجرد بودن با سه دوست خود تصمیم می‌گیرد به لاس وگاس برود و مست کند. داگ و دوستان با هم به هتلی می‌روند و با استفاده از مشروبات الکلی بشدت مست می‌شوند. اما صبح روز بعد می‌بینند که ببری در حمام اتاق است، دندان یکی از دوستانشان افتاده و یک نوزاد در اتاقشان است! و از همه بدتر اینکه داگ گمشده‌است و آن‌ها چیزی از شب قبل به خاطر ندارند.

 

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی

۵- فیلم 500Days of Summer

۵۰۰ روزِ سامر فیلمی رمانتیک کمدی درام محصول سال ۲۰۰۹ است. داستان آن توسط اسکات نویشتاتر و مایکل اچ. وبر نوشته، توسط مارک وب کارگردانی و توسط مارک واترز تولید شده است. در این فیلم جوزف گوردون لویت و زویی دشانل نقش‌های اصلی را بر عهده داشتند. فیلم از ساختار روایت غیر خطی استفاده کرده، با داستانی تکیه بر شخصیت مرد و حافظهٔ او که به گذشته بازمی‌گردد و شکست‌های خود را بررسی می‌کند. عکاسی اصلی آن در آوریل ۲۰۰۸ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. فیلم به موفقیتی گسترده و تحسین بسیاری از سوی منتقدان روبرو شد و با درآمد بیش از ۶۰ میلیون دلار به صورت جهانی، با بودجه ۷٫۵ میلیون دلار موفقیت فروش بسیار خوبی نیز داشت. بسیاری از منتقدان فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۰۹ انتخاب کردند.

 

آموزش زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی