آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۱۷ ب.ظ

۰

شش راه برای تمرین مکالمه زبان انگلیسی (قسمت سوم)

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

 

۵. روز خود را مانند یک برنامه‌ی مستند تلویزیونی روایت کنید
گاهی‌اوقات می‌خواهیم از فناوری‌های اطراف خود فرار کنیم! نگران نباشید، روش‌های جالب و خلاقانه‌ی زیادی برای تمرین مکالمه زبان انگلیسی، بدون استفاده از فناوری وجود دارد.

برای مثال، تا حالا فکر کرده‌اید که اگر زندگی‌تان یک برنامه مستند تلویزیونی بود، چه می‌شد؟

در طول روز، با توضیح‌دادن کارهایی که انجام می‌دهید، مردم و مشکلاتی که با آنها مواجه هستید، می‌توانید مکالمه‌ی انگلیسی را تمرین کنید. طوری با خود حرف بزنید که انگار میلیون‌ها بیننده در مقابل شما هستند و دوست دارند در مورد زندگی شما بدانند. اگر چیزی در مورد بخشی از زندگی برای‌تان سخت بود، در مورد این حرف بزنید که چطور غلبه بر آن مانع، برای شما سخت یا آسان بود.

زمانی که آشپزی می‌کنید، توضیح دهید که چه می‌پزید و دستور پخت آن چیست. مرحله‌به‌مرحله پخت را توضیح دهید و بگویید چرا این غذا را دوست دارید. وقتی یک برنامه ورزشی نگاه می‌کنید، سعی کنید اتفاقات مسابقه را مانند یک گزارش‌گر واقعی توضیح دهید.

این تمرین مکالمه، هم جالب و هم مؤثر خواهد بود. می‌توانید از آن برای موضوعات مهمی که در طول روز به آن فکر می‌کنید، استفاده کنید. می‌بینید که وقتی به کلمات نیاز دارید چه تعداد از آنها را می‌توانید به خاطر بیاورید. می‌فهمید که کجا گیج می‌شوید و کدام نکات گرامری موقع صحبت‌کردن برای شما سخت‌تر است.

وقتی مجبورید حرف خود را به این دلیل که لغتی را به یاد نمی‌آورید، قطع کنید؛ این کار را نکنید و به جای آن از جمله‌ای برای توصیف آن مفهوم استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند خلاق‌تر شوید. اگر احتمالا موقع حرف‌زدن قلم و کاغذ در دسترس دارید، کلمات و عبارت‌هایی را که فراموش کرده‌اید یادداشت کنید. بعدا می‌توانید آنها را جست‌وجو کنید و در مکالمات آینده از آنها استفاده کنید.

فقط کافی است با لذت این تمرین‌ها را انجام بدهید، آن وقت است که می‌بینید بدون اینکه خودتان متوجه باشید، صحبت کردن‌تان هم بهتر می‌شود.
 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

 

۶. همه چیز را بدون فکر‌کردن ترجمه کنید
این تمرینی است که می‌توانید در بخش‌های مختلفی از زندگی روزمره‌ی خود از آن استفاده کنید، درست مانند تمرین مستند تلویزیونی. وقتی این کار را دائما انجام می‌دهید، برای شما عادت می‌شود. عادت خیلی خوبی است، نه؟ برای مثال دارید رانندگی می‌کنید و تابلوی تبلیغاتی را می‌بینید که جمله‌ای جالب روی آن نوشته شده. ببینید که می‌توانید آن را ترجمه کنید و جمله‌ی انگلیسی خود را با تلفظ درست بلند بخوانید.

فراموش نکنید اگر کمک لازم داشتید از برنامه‌هایی که به شما معرفی کردیم، استفاده کنید!

درست مانند قبل، این کار را می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف انجام بدهید. ببینید که در طول روز چقدر می‌توانید این تمرین‌ها را انجام بدهید تا بالاخره موفق شوید مهارت‌ مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید و در مسیر هرچه روان‌تر صحبت کردن گام بردارید.

تمرین مکالمه زبان انگلیسی

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی