آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ

۰

گام های ساده برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی (قسمت دوم)

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

 

۷-به خاطر داشته باشید که با طرح یا خلاصه نوشتار ارتباط مناسبی برقرار کنید.
طرح یا نقشه راه میتواند نوشته شما را به انجام مورد نظر شما رهنمون سازد. از همین رو سعی کنید تا نوشته هایتان طرح های منسجمی داشته باشند. هر قدر انسجام و ظرفیت پردازش طرح اولیه یک نوشته بالا باشد می توان توقع داشت که اثر بدیع و بهتری را نیز خلق کرد. این مورد در آموزش رایتینگ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

۸-با بیرحمی کامل نوشته هایتان را ویرایش کنید. 
سعی کنید پس از پایان یافتن روند نگارش مطالب خودتان را ویرایش کنید. در واقع این کار به شما کمک خواهد کرد تا ضمن اصلاح مواردی که از نظر شما در نوشته نادرست می باشند کلمات شیوا و مناسبی جایگزین آنها شوند. البته به شرطی که توان واژه سازی یا تسلط بر واژگان مختلف را داشته باشید.
 در بعضی موارد ویرایش یک مطلب می تواند منجر به ایجاد یک اثر جدید و کاملا متفاوت با اثر قبلی می شود. بنابراین هر اندازه سختگیری به خرج دهید پیش بینی می شود که اثر فاخری را خلق کنید.

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی


۹-پیش نویس های اولیه از نوشته هایتان را دور بریزید.
توجهی به نوشته های اولیه و پیش نویس هایی که از آنها دارید نداشته باشید. در واقع چشم انداز روبرو در آموزش رایتینگ به مراتب ارزشمندتر از گذشته می باشد. البته نباید فراموش کنید که همه چیز را از گام نخست یا پله اول آموزش رایتینگ شروع کرده اید و از سر اتفاق به یک نویسنده و یا ویرایشگر حرفه ای تبدیل نشده اید.

 
۱۰-یک ویرایشگر ماهر و صبور برای نوشته هایتان پیدا کنید.
در صورتی که سعی کنید آثارتان را بدون قضاوت از نظر ساختار مورد توجه قرار گیرد و مقبولیت لازم را به دست آورد توصیه می شود از یک ویرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. این کار موجب می شود تا ضمن شناسایی نقاط ضعف خودتان در نوشتار همچنین زمینه های اصلاح و بهبود متن را نیز فراهم کنید.

 

آموزش رایتینک زبان انگلیسی

 

۱۱-کلمات و واژگان غیر ضروری را حذف کنید.
خلاصه کردن و یا به اختصار بعضی جملات طولانی و کلمات پرطمطراق را بیان کردن از شگردهای نویسندگان حرفه ای می باشد. آنان سعی می کنند تا به سادگی و بدون اتکا به جملات طولانی و با استفاده از کلمات کوتاه و پر محتوا مضامین و موضوعات مختلف را در داستان یا نوشته هایشان ارائه دهند.
چرا شما این کار را نمی کنید؟ انتخاب بهترین کلمات و کوتاه ترین حالت اختصاری برای بازگویی وقایع و یا جملات کوتاه و منقطع به شما در این زمینه می تواند تا حدود زیادی یاری برساند.

 
۱۲-برای پیشرفت خودتان به خودتان تبریک بگویید. 
هر بار برای پیشرفت های خودتان در زمینه آموزش رایتینگ و بهبود سطح نوشتار به خودتان تبریک گفته و یا جایزه ای بدهید. وقتی برای خودتان ارزش قائل شدید می توانید بازتاب آن را در نوشته هایتان و توانایی در خلق کلمات یا تسلط بر جملات را احساس کنید.
 

۱۳-برای نوشتن نباید اضطراب و دلهره داشته باشید.
حالا که وارد مرحله جدید از نوشتن شده اید و آموزش رایتینگ را از این طریق آغاز کرده اید بهتر است اضطراب و دلهره هایتان را کنار بگذارید و با خیال راحت فقط بنویسید. اصلا بهتر است اینطور بگوییم که خودتان را اینطور تصور کنید که کار دیگری غیر از نوشتن ندارید و به اصطلاح وقف نوشتن شده اید. در این شرایط می توانید فوق العاده  و تحسین برانگیز ظاهر شوید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی