آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ب.ظ

۰

گام های ساده برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی

 

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

 

در مطلب گذشته این بحث را مطرح کردیم حالا میخواهیم گام ها را بیشتر بررسی کنیم:

 

۱-آشنایی مختصر و اولیه با اصول و آموزش رایتینگ داشته باشید
در واقع کسی انتظار ندارد که از همان ابتدای راه سر از دانشگاه های معتبر در آورید و یا بتوانید یک نویسنده حرفه ای باشید. در عوض هر زبان آموزی به منظور بهینه سازی سطح آموزش رایتینگ  باید منبع های مورد نظر را به منظور نگارش زبان انگلیسی و همچنین کتاب های مرجع مختلف و معتبری را در قفسه کتابها داشته باشد تا در موقع لزوم به آنها مراجعه کند.

۲-در حوزه تخصصی خودتان بنویسید و بخوانید.
در صورتی که به دنبال دستیابی به مدارک دانشگاهی در حوزه تخصصی خودتان هستید بنابراین توصیه می کنیم تا منبع های مورد نظر برای تقویت تقویت writing در زمینه تخصص مورد نظرتان را پیدا کنید و صرفا در این زمینه مطالعه و تمرین کنید. پیشنهاد می کنیم همزمان با  نوشتن حتما مطالعه کنید. این کار به صیقل دادن ذهن شما و بسترسازی مناسب به منظور تقویت توان نوشتاری شما یاری می رساند.

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

۳-از یک دستیار یا همکار در کار نوشتن و آموزش رایتینگ کمک بگیرید.
اگر فکر می کنید کار نوشتن به تنهایی برای شما دشوار است می توانید از کسی بخواهید تا این مسئولیت را با شما بر عهده بگیرد. اگر فرد مورد نظر از جمله کسانی باشد که مثل شما در گیر آموزش رایتینگ و پیشرفت در این زمینه هستند قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود. در غیر این صورت از کسی که به این قضیه آشنا بوده و می تواند در این زمینه به شما کمک کند راهنمایی بگیرید. طبیعتا افرادی که به آموزش رایتینگ تسلط و مهارت بیشتری دارند در این زمینه بر بقیه افراد ترجیح داده می شوند.

آموزش رایتینگ زبان انگلیسی

۴-برای آموزش رایتینگ و بهره مندی از آن بهتر است به یک ورکشاپ یا دوره های شبانه بروید.
اگر فکر می کنید مشغله های روزانه و نیز سایر مسائلی که در زندگی دارید مانع پیشرفت شما در این زمینه هستند می توانید دوره های شبانه را انتخاب کنید. همچنین دوره های کوتاه مدت و ورکشاپ هایی که در زمینه  آموزش رایتینگ هم برگزار می شوند می تواند بهانه ی خوبی برای تمرین کردن در این زمینه باشد. دوره های مجازی و آنلاین و نیز شرکت در شبکه های اجتماعی از قبیل LINKDEIN  نیز می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

۵-به تشریح و تجزیه سبک نوشتاری مورد پسندتان بپردازید.
زمانی که توانستید نوشته های خودتان را به درستی تجزیه و تشریح کنید یعنی توانسته اید بر مفاهیم تسلط پیدا کنید. قدرت درک مفاهیم شما را در کاربرد و جایگزین آنها یاری می دهد و موجب می شود تا به مرور زمان در این زمینه مهارت خودتان را افزایش دهید. بنابراین سعی کنید درک درستی از نوشته هایتان داشته باشید و همچنین بر روی آنالیز کلی متن نگارش شده خودتان تمرکز کنید.

۶-از نویسندگانی که به سبک نوشتار آنها علاقه دارید تقلید کنید.
این توصیه بیشتر باب طبع کسانی است که می خواهند در ضمن آموزش رایتینگ نویسندگی حرفه ای را هم جدی بگیرند. شما می توانید ضمن مطالعه آثار نویسندگان دیگر از آنها تقلید کنید و سطح نوشته هایتان را ارتقا دهید. این کار کمک می کند تا بتوانید ضمن آشنایی با سبک و تکنیک های نوشتاری آنان خودتان نیز سبک منحصر به فرد و یا تازه ای را خلق کنید.

 

تقویت رایتینگ زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی