آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

۰

چرا باید زبان خارجی یاد بگیریم؟

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

چرا باید زبان خارجی یاد بگیریم؟

 

آموزش زبان انگلیسی

 

وقتی به آینده خود فکر میکنیم از خودمان می‌پرسیم که دوست داریم در آینده چه شغلی داشته باشیم یا اینکه در کجا زندگی کنیم، آیا یادگیری زبان خارجی اهمیت دارد؟ هنگامی که خوب فکر کردیم متوجه می‌شویم برای رسیدن برای اهدافمان نیاز به مقدار زیادی تلاش و زمان داریم. اما راهی وجود دارد که هوشمندانه‌تر به جای سخت‌تر به اهدافمان برسیم؟

اهمیت زبان خارجی:
 

یک مهارت نادیده گرفته شده:
در مدرسه ما تشویق می شدیم که چند زبان خارجی را برای جلو افتادن در زندگی یاد بگیریم، شاید برای برخی از افراد سوال باشد دلیل یادگیری یک زبان خارجی چه می تواند باشد؟ در آن زمان، یادگیری زبان از کتاب‌های ضخیم و غیر قابل درک بسیار سخت بود، به همین دلیل خیلی از افراد قید یادگیری زبان خارجی را می‌زدن،د مهارتی که درآمد بالایی در آینده رقم می‌زد…

آموزش زبان انگلیسی از کودکی

چگونه بیشتر درآمد کسب کنیم؟
به جای کار کردن زیاد برای بدست آوردن پول کم، باید بدانیم که در دنیا درآمد بر پایه‌ی مهارت است. مهم نیست شما کجا سفر کنید، شما به اندازه مهارتتان درآمد کسب خواهید کرد. این مهارت ممکن است یک سرگرمی باشد که شما در هنگام اوقات فراغت خود انجام می‌دهید و در نهایت پول زیادی را به سمت شما سرازیر کند. مثلا برای کسی در اوغات فراغت خود زبان ژاپنی را یاد می‌گیرد، یک کار خوب در ژاپن نامحتمل نیست.

 

زبان طلایی:
در حال حاضر زبان چینی یکی از گسترده‌ترین زبان ها در دنیا است و متقاضی زیادی دارد همه ساله برخی از معلمان انگلیسی می خواهند تا به یکی از شهر های چین نقل مکان کنند. اگر چه آن ها انگلیسی تدریس می کنند ولی داشتن مهارت نسبی در زبان چینی باعث پیشرفت در تقاضای آن ها میشود.
برای پر کردن این حجم از  تقاضا برای یادگیری این زبان، انتشارات بزرگ در مراسم های سالانه مانند کتاب لندن، آخرین کتاب های خود آموز زبان چینی خود را معرفی می‌کنند.
آن ها قول می‌دهند که سریع ترین راه برای یادگیری این زبان را معرفی کنند.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی