آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگیسی در اصفهان|آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه|آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در اصفهان
ارائه پکیج های آموزشی برای دانش آموزان متوسطه,متقاضیان شرکت در کنکور,تقویت مکالمه انگلیسی,آموزش انگلیسی روزمره
09031117320

بایگانی

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

۰

بهترین فیلم ها برای تقویت زبان انگلیسی (قسمت دوم)

آموزش زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

در ادامه مطلب قبل به معرفی ادامه لیست برترین فیلم ها برای قویت زبان انگلیسی میپردازیم:


 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم

 

۶- فیلم The Shawshank Redemption

رستگاری در شاوشنک The Shawshank Redemption یک فیلم درام جنایی به کارگردانی فرانک دارابونت و بازی تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتون محصول سال ۱۹۹۴ توزیع شده توسط شرکت آمریکایی کلمبیا پیکچرز است که به‌طور گسترده‌ای به عنوان برترین فیلم تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود. این فیلم براساس داستان کوتاهی از استیون کینگ به نام «ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک» ساخته شده‌است و در آن رابینز در نقش اندی دوفرین و فریمن در نقش الیس «رد» ردینگ بازی می‌کنند.

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم


۷- فیلم Castaway

دور افتاده Cast Away نام فیلمی‌ست حماسی درام محصول سال ۲۰۰۰، فاکس قرن بیستم و دریم‌ورکس به کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی تام هنکس و هلن هانت. این فیلم در مورد یک مأمور پُست شرکت فدکس است که بر اثر سقوط هواپیمایش، ۴ سال در یک جزیره به تنهایی زندگی می‌کند. تام هنکس برای این فیلم علاوه بر ورزش و بدنسازی دست به رژیم غذایی سختی زد و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم (۵۰ پوند) وزن کم کرد تا چهره واقعی‌تری را از یک فرد دورافتاده در یک جزیره تنها به اجرا گذشته باشد. دور افتاده بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و یک موفقیت تجاری به حساب می‌آمد، و تام هنکس برای عملکرد درخشانش، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتاد و سومین دوره جوایز اسکار شد.

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم

 

۸- فیلم Toy Story

داستان اسباب‌بازی Toy Story اولین انیمیشن بلند کامپیوتری پیکسار است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب‌بازی ۲ (۱۹۹۹) و داستان اسباب‌بازی ۳ (۲۰۱۰) ساخته شدند. همچنین داستان اسباب بازی ۴ برای سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۳۱ خرداد ۹۸) توسط سازندگان تأیید شده. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است.

 

آموزش زبان انگلیسی با فیلم دیدن

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم

 

۹- فیلم The Hunger Games

بازی‌های گرسنگی یا عطش مبارزه The Hunger Games فیلمی علمی-تخیلی به کارگردانی گری راس است که در ماه مارس ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ سوزان کالینز ساخته شده‌است و جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، وودی هرلسون و لیام همسورف در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم

 

۱۰- فیلم The Social Network

شبکه اجتماعی The Social Network فیلمی درام به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا ست. این فیلم دربارهٔ ایجاد شبکه اجتماعی فیس بوک و زندگی مارک زاکربرگ خالق این سایت، در اینترنت و بر اساس کتابی با نام ”میلیاردر های تصادفی“ نوشته بن مزریک (Ben Mezrich)، ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار برای بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی اوریژینال شد.

 

 

آموزش زبان انگلیسی دبیرستانآموزش زبان انگلیسی کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی